Меню
Кошница

Доставка

Поръчки и доставки

Как да поръчам?

За да закупите стока от сайта следвайте следните стъпки:

Изберете желания продукт и количеството от него и натиснете бутона „Добави в количката”. Той автоматично ще се появи в количката Ви горе в дясно. Може да разгледате подробностите за поръчката като натиснете бутона „Към Кошницата” в количката Ви. След това ако желаете да продължите пазаруването и да добавите още стоки в количката си, моля върнете се в категориите на сайта чрез бутона „Продължи Пазаруването”.

За финализиране на поръчката натиснете бутона „Плащане”. Имате избор за регистриран клиент или еднократна поръчка. За регистрирани потребители, моля въведете име и парола и следвайте инструкциите. За еднократна поръчка моля, попълнете данните си и изберете начина на доставка. Виждате в реално време колко ще заплатите за доставка според избраната опция. Отбележете отметката, че сте съгласни с „Общите условия” и защита на личните данни съгласно GDPR. Проверете данните си и натиснете бутона „Потвърди поръчката” за финализиране на поръчката.

Вие ще получите е-мейл за успешно направена поръчка. След проверка на наличностите и уточняване на допълнитени изисквания за цвят или вид на стоката, начина и деня на доставка.

Вие ще получите втори е-мейл потвърждаващ изпълнението на поръчката и информация за номера на товарителницата и линк за следене на местонахождението на Вашата поръчка. Тази информация също е налична в профила Ви в Коментери към съответната поръчка. 

Вие ще получите е-мейл, когато пратката Ви е в офиса на Спиди или Еконт за получаване или в курира за разност до адрес. За повече подробности или проблеми при загубени или повредени пратки, моля свържете се с нас.

 

Плащане
Заплащането на поръчките се осъществява чрез Наложен платеж с ППП/Пощенски Паричен Превод/ от Еконт Експрес или Спиди АД. То се извършва след като приемете пратката от куриера, независимо дали е до адрес или до офис. Като куриерът Ви издава касова бележка.

 

Доставка

Доставката се извършва чрез куриер до адрес в цялата страна или до офис на Еконт или Спиди. 

За стандартни поръчки до 5 кг и над 100лв получавате Безплатна Доставка до офис на СПИДИ.

За поръчки под 100лв, цената за доставка започва от 4.75 лв.
В полето "МЕТОД ЗА ДОСТАВКА" може да видите колко ще струва доставката до офис, адрес или автомат на Спиди или Еконт. Ако желаете може да промените количеството или вида на поръчаните стоки, като това автоматично ще бъде отчетено в цените на доставката според килограмите на поръчката и сумата на наложения платеж.

Може да изберете най-удобния за вас офис на куриерите като натиснете върху "Карта на офисите" съответно на  ЕКОНТ или СПИДИ.

За поръчки над 5 кг /чували с гранули, големи обемни пратки и други може да има разлики в сумата за транспорт. Ние ще се свържем допълнително с Вас , за да уточним цената според теглото и размерите на стоката и смата на НП.

 

Получаването на пратката е чрез куриер до два работни дни след потвърждение на поръчката. Заплащате себестойността на стоката и разходите за транспорта на куриера при ПОЛУЧАВАНЕ. Вие ще получите предварително известие на е-мейла, СМС, Вайбър съобщение или обаждане от куриера за ден и ориентировъчния час на доставка.

При получаване на пратката, моля проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката. При несъответсвие или друг проблем може да се свържете с нас и да върнете стоката си в срок до 14 дни от получаването, ако цялостта на продукта и опаковката не е нарушен, като ние ще заменим продуктите за своя сметка без допълнителни такси за Потребителя. При липса на дадедените продукти имате право те да бъдат заменени с алтернативни или да Ви бъде възстановена заплатената сума. Ако желаете да замените стоката с друг размер или цвят, като вината за това е при Вас, ние ще Ви изпратим новата стока с двупосочна пратка, като разходите по транспорта в двете посоки са за Ваша сметка (обикновено 8-9 лв).
При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка още при приемане на пратката.

 

Отказ от поръчани продукти

Потребителя има право да се откаже от поръчаните продукти в срок от 7 работни дни от получаването им в случай , че те не са използванине е нарушавана цялостта на опаковката им и във вида, в който е получена по условията по чл.55 (ал.1) от ЗЗП. Това може да се извърши като се свържете с нас на зададените контакти и уточним детайлите за замяна, отремонтиране или възтановяване на сумата. Транспортните разходи при този случай са за сметка на Потребителя и се заплащат на куриера при вземането им за транспортиране обратно. Платената сума се възстановява на Потребителя според начина на плащане с изключение на транспортните разходи. В този случай продавача възстановява на потребителя заплатената от него сума не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.